معاونت فرهنگی و دانشجویی

 

 

 

اداره رفاه و تعاون دانشجویان 

اداره رفاه و تعاون دانشجویان یکی از ادارات زیرمجموعه مدیریت امور دانشجویی دانشگاه می باشد  که وظیفه برنامه ریزی وام ها و امکانات رفاهی تخصیص داده شده از طرف صندوق رفاه دارد . این اداره با هماهنگی امور دانشجویی دانشکده ها نسبت به ثبت نام ، بررسی و ارسال درخواست های متقاضیان به صندوق رفاه ، دغدغه های مالی دانشجویان را برطرف می نماید. که شامل :

۱ - وام تحصیلی

۲ - وام ضروری

۳ - ودیعه مسکن

۴ - وام ازدواج

۵- -وام فرزند به دانشجویان روزانه که فرزندشان از تاریخ ۱۴۰۲/۰۲/۱۵ به بعد و در حین تحصیل متولد شده باشد

۶ - وام عتبات در صورت مشرف شدن دانشجویان با ارائه گذرنامه که مهر ورود و خروج داشته باشد.

۷ - معرفی دانشجویان اتباع بورسیه به اداره بیمه جهت صدور دفترچه خدمات درمانی

۸ - معرفی دانشجویان به کار دانشجویی

۹ - پرداخت وام شهریه به دانشجویان شهریه پرداز

 

 

 

 

 

 

   

سرپرست اداره رفاه دانشگاه علوم پزشکی مشهد

مریم جعفریان

JafarianM1@mums.ac.ir

تلفن: ۳۸۸۲۳۲۶۱-۰۵۱ داخلی: ۱۴۰

 

    آقای محسن خدایی

    کارشناس مسئول اداره 

    تلفن:۳۸۸۲۳۲۶۰

    داخلی :۱۴۳

                                                                                                                                                               

 

    خانم سمیه جعفری   

     کارشناس اداره 

    تلفن:۳۸۸۲۳۲۶۰

    داخلی :۱۴۱

 

 

 

 

قابل توجه دانشجویان گرامی

به پورتال رفاهی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی مشهد خوش آمدید .

۱- جهت ورود به پورتال بایستی در قسمت نام کاربری : شماره دانشجویی و در قسمت رمز : کد ملی خود را وارد نمایید .

تبصره :در صورت عدم امکان ورود به پورتال میتوانید به اداره رفاه وتعاون دانشجویان مراجعه یا با شماره تلفن ۳۸۸۲۳۲۶۰-۰۵۱ داخلی های ۱۴۰ - ۱۴۱ - ۱۴۲ و ۱۴۳ تماس حاصل فرمایید.

ضروری است در اولین ورود رمز خود را تغییر داده

۲- مراجعه به بخش پرونده دانشجو و کنترل مشخصات سجلی و تحصیلی و چنانچه مغایرتی وجود دارد از طریق سیستم پیام برای کارشناس اعلام تا رسیدگی شود .

۳- ثبت آخرین آدرس و موارد درخواستی در بخش ادرس و شماره تلفن .چنانچه ادرس موجود در پرونده تغییر نموده است یا خالی می باشد نسبت به تکمیل و یا تغییر اقدام نمایید.

۴- دانشجویان جدید ملزم هستند قبل از درخواست هرگونه امکانات رفاهی به قسمت تعهد محضری مراجعه و براساس تعهد محضری که قبلا آماده نموده اند نسبت به تکمیل این بخش اقدام نمایند.

تبصره ۱: درصورت تکمیل این بخش نیازی به تکمیل مجدد نمی باشد .

تبصره ۲ : اصل تعهد محضری بایستی به مسئول امور دانشجویی دانشکده در اولین فرصت (یک هفته بعد از شروع ترم ) تحویل داده شود .

۵- مراجعه به بخش تقویم زمانی جهت اطلاع از زمان درخواست وام و امکانات رفاهی

۶- چنانچه درخواستی در خصوص خوابگاه یا وام انجام دادید می توانید به بخش درخواستهای جدید مراجعه و مشاهده نمایید. تازمانی که کارشناس دانشگاه اقدامی روی این درخواست صورت نداده است امکان حذف درخواست وجود دارد.

۷- بخش درخواست های تایید شده امکاناتی را که شما دریافت نموده اید به شما نمایش می دهد.

 

ورود به پرتال

 

 
  پرتال رفاهی دانشجویان