وظايف اين واحد به شرح زير ميباشد :
1-رسیدگی به فرمهای پر شده استخدامی بمنظور حصول اطمینان از صحت پاسخ آنها
2-تهیه پیش نویسهای ساده کارگزینی از قبیل پیش نویس احکام انتقال ترمیم حقوق ،مرخصی ،معذوریت ،ترفیع اضافه کار ونظیر آن با اطلاع مقام مافوق وبا رعایت قوانین ومقرارت مربوطه
3-پیش نویس خلاصه پرونده استخدامی وصورت برداری از اوراق طبق دستور مقام مافوق
4-رسیدگی به پیشنهادات وتقاضای واصله مربوطه به استخدام تبدیل وضع استخدامی ،ترفیع بازنشستگی وتعیین برقراری حقوق بازنشستگی ویا وظیفه
5-انجام امور مربوط به رفاه وتعاون بیمه کارمندان
6-برنامه ریزی وکشیک وسرپرستی امور مختلف کارگزینی
7-مرتب نمودن اطلاعات وآمار جمع آوری شده وانتقال آنها به پرونده های مربوطه
8- اجرای خط مش تعیین شده واتخاذ تدبیر لازم به منظور حسن انجام هدفهای مورد نظر
9-مطالعه قوانین ومقررات استخدامی واظهار نظر در مورد نحوه اجرای قوانین و مقررات مورد عمل
10-اتخاذ تدابیر لازم به منظور پیشرفت وبهبود امور جاری
11-تهیه گزارشات لازم