
سرپرست اداره تغذیه مدیریت دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی مشهد، مراحل استفاده از سلفهای دانشجویی را تشریح کرد.
به گزارش مفدا مشهد، مهندس فاطمه خجسته سرپرست اداره تغذیه مراحل استفاده از سلفهای دانشجویی را تشریح کرد.
وی گفت:دانشجویان گرامی جهت استفاده از سلفهای دانشجویی مراحل ذیل را میبایست انجام دهند:
جهت فعالسازی اتوماسیون تغذیه برای رزرو غذا ، دریافت کارت اصلی دانشجویی الزامی می باشد. دانشجویان عزیز بعد از دریافت کارت، می بایست به سالنهای غذاخوری دانشجویی مراجعه و نسبت به ثبت کارت و اثر انگشت خود اقدام نمایند.
خجسته افزود:دانشجویان ورودی جدید، مهمان و انتقالی جهت صدور کارت دانشجویی اصلی می بایست کارت دانشجویی خود را از حراست دانشکده مربوطه دریافت نمایند:
ایشان می توانند ** به سایت آموزش به آدرس:
ums.mums.ac.ir
مراجعه و سپس در قسمت پرداختهای متفرقه ، آیتم موضوع پرداخت (دریافت علی الحساب ثبت نام دانشجویان ) و آیتم پرداخت (کارت دانشجویی) انتخاب و بقیه قسمتها تکمیل نمایند.