حوزه ستادی معاونت --> کارگزینی
كارگزينى |
1- رسيدگى به فرمهاى پروژه استخدامى به منظور حصول اطمينان از صحت پاسخ آنها
2- تهيه پيش نويس هاى كارگزينى از قبيل پيش نويس احكام انتقال ترميم حقوق ، مرخصى ، معذوريت ، ترفيع ، اضافه كار و نظير آن به اطلاع مقام مافوق و با رعايت قوانين و مقررات مربوطه
3- تهيه پيش نويس خلاصه پرونده استخدامى و صورت پردازى از اوراق طبق دستور مقام ما فوق
4- رسيدگى به پيشنهادات و تقاضاهاى واصله مربوط به استخدام ، تبديل وضع استخدامى ، ترفيع ، بازنشستگى و تعيين برقرارى حقوق بازنشستگى و يا وظيفه.
5- انجام امور مربوط به تعاون بيمه و رفاه كارمندان
6- برنامه ريزى و تمشيت و سرپرستى امور مختلف كارگزينى
7- اجراى خط مشى تعيين شده و اتخاذ تدبير لازم به منظور حسن انجام هدفهاى مورد نظر
8- استخدام و معرفى كارمندان واجد شرايط لازم جهت انجام مشاغل مورد نظر
9- تهيه ضوابط و دستور العمل هاى لازم
10- شركت در كميسيون ها و جلسات مختلف
11- پيش بينى احتياجات پرسنلى سازمان متبوع و اقدام در مورد تامين اين احتياجات
12- مطالعه قوانين و مقررات استخدامى و اظهار نظر در مورد نحوه اجراى قوانين و مقررات مورد عمل
13- اتخاذ تدابير لازم به منظور پيشرفت و بهبود امور جارى
14- تهيه گزارشات لازم