معاونت فرهنگی و دانشجویی

اطلاعیه های آموزش کارکنان

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

 

 

کارگاه آموزشی "نحوه تعامل با دانشجویان آسیب دیده شخصیتی" در روزهای ۱۴ و ۱۵ مهرماه در سالن جلسات معاونت فرهنگی و دانشجویی برگزار شد

صمدی مسئول آموزش کارکنان با اعلام این خبر افزود: این دوره آموزشی  برمبنای نیاز سنجی سال ۹۸ کارکنان حوزه معاونت دانشجویی و فرهنگی برنامه ریزی و با هدف آشنایی کارکنان با اختلالات شایع دانشجویان در زمینه های اختلالات شخصیتی، اضطرابی، اختلالات خلقی و اختلالات مرتبط با سوء مصرف مواد و نحوه تعامل اولیه و صحیح با این مراجعین  برگزار شد.

زهرا نیکخواه مدرس دوره و مسئول مداخله در بحران اداره مشاوره و سلامت روان دانشگاه، در این نشست آموزشی ، به تشریح ارتباط شیوع این اختلالات در دانشجویان دارای رفتارهای خود آسیب رسان پرداخت و شیوه های پیشگیری و تعامل صحیحی با دانشجویان را جهت کارکنان آموزش داد.

در پایان نظر سنجی از محتوی دوره و مدرس انجام شد، نتایج نظر سنجی حاکی از رضایت حداکثری کارکنان از کارگاه فوق با توجه به نیاز های آموزشی آنان بود.

 

دوره آموزش ضمن خدمت ویژه کارکنان معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی مشهد، با عنوان «نماد و نشانه‌شناسی فرهنگی» روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه ۲۵ و ۲۶ تیرماه در سالن جلسات ساختمان مرکزی شماره ۳ دانشگاه برگزار شد.

در این دوره آموزشی ۶ ساعته، عناوین و سرفصل‌های مهمی همچون تعریف نماد و نشانه، اهمیت و ضرورت، اهداف، ارکان اصلی، اهمیت نمادها در تحولات فرهنگی مطرح و آموزش داده شد؛ همچنین کارکنان شرکت کننده در این دوره با مفهوم و معنای برخی از نمادها و نشانه‌های اصلی و مهم نظیر اشکال هندسی، نمادهای فرهنگی دینی و غیر دینی، نمادهای شیطان پرستی و... آشنا شدند.

علی ابراهیمی، مدرس دوره درباره اهداف برگزاری این دوره به مفدامشهد گفت: «طی چند سال اخیر و به خصوص در سال گذشته با همکاری و تبادل نظر سازنده با خانم کیکاوسی به عنوان رابط کمیته آموزش و بهسازی، برخی از مهمترین نیازهای حوزه خودمان را شناسایی و دوره‌های آموزشی مرتبط را طراحی و پیشنهاد نموده‌ایم؛ این دوره نیز با توجه به اهمیت و نقش نمادها و نشانه‌ها و همچنین باتوجه به معنا و مفهوم رمزآلودی که در آن نهفته است، در همین راستا برنامه‌ریزی و اجرا شد که مورد استقبال همکاران نیز قرار گرفت و حضور و مشارکت فعال آنها را مباحث مطرح شده، شاهد بودیم».

در پایان این دوره آموزشی آزمون کتبی و ارائه تحقیق به عنوان کار عملی برگزار شد که درصد موفقیت و نمرات بالای همکاران حاکی از توجه و علاقمندی به موضوعات و مباحث مطرح شده در این کلاس است. همچنین بر اساس نظرسنجی انجام شده، شرکت‌کنندگان، سطح کیفی و کمی دوره را مفید و اثربخش ارزیابی کرده‌اند.

 

برگزاری کارگاه روانشناختی آشنایی با مواد اعتیاد آور و شایع در محیط های دانشجوئی برای کارکنان

 

 به جهت  افزایش سطح توانمندی و دانش کارکنان مرتبط با دانشجویان، کارگاهی ۶ ساعته به همت واحد آموزش و توسعه کارکنان معاونت دانشجوئی فرهنگی ۱۲و ۱۳ تیر، در محل اتاق جلسات معاونت دانشجویی فرهنگی، برگزار شد.

کارشناس واحد آموزش و توسعه کارکنان  با اعلام این خبر گفت: این کارگاه با نیازسنجی صحیح در بین کارکنان، با مشارکت اداره مشاوره وسلامت روان معاونت فرهنگی و دانشجویی و مرکز بهداشت برگزار شد، و همانند سالهای گذشته به جهت آموزش و بهبود کیفی و اطلاعاتی کارکنان ادامه خواهد داشت.

حسین بی نیاز، روانشناس و کارشناس اداره مشاوره و سلامت رواننیز ضمن توضیحاتی در خصوص برگزاری کارگاه گفت: مواد اعتیاد آور و شایع در میان دانشجویان غالبا شامل ریتالین، ترامادل و .... می باشد، این مباحث جهت تمام کارکنان لازم و ضروری است اما کارکنانی که بیشترین تعامل را با دانشجویان دارند، مانند کارکنان  مدیریت دانشجویی، خوابگاه ها، مدیریت فرهنگی، ... لزوم بیشتری دارد این موضوعات را فرا بگیرند.

وی افزود: دانشجویان در حین تحصیل و یا دانشجویان ساکن خوابگاه، همیشه با خطر رو برو شدن با مواد اعتیاد آور مختلف هستند، لذا  افزایش دانش که شامل علائم شناسی و نشانه های مصرف می باشد و نیز روش برخورد صحیح با دانشجویانی که تحت تاثیر مواد قرار گرفته بودند، اموزش داده شود.

لازم به ذکر است فاطمه کبیری، کارشناس مرکز بهداشت نیز در این کارگاه آموزشی به عوامل زمینه ساز اعتیاد دانشجویی پرداخت.

 
 

برگزاری بسیج ملی کنترل فشار خون برای کارکنان دانشگاهی

 

طرح بسیج ملی کنترل فشار خون، با همت روابط عمومی معاونت دانشجویی فرهنگی و آموزش کارکنان دانشگاه در آمفی تئاتر معاونت دانشجویی فرهنگی روز چهارشنبه مورخه ۲۹ خرداد برگزار شد.

در این نشست، کلاس آموزشی ماهیت فشار خون و نیز کنترل آن برگزار شد و برای حضور کلیه کارکنان؛ رسمی، پیمانی، تبصره ۳، دو ساعت امتیاز آموزشی اختصاص داده شد. در ابتدای برنامه توضیحاتی در خصوص فشار خون  و راه های پیشگیری از ابتلا به فشار خون، توسط ابریشمی، کارشناس بیماری های غیر واگیر معاونت بهداشتی ارائه شد. همچنین روش صحیح اندازه گیری فشار خون بصورت عملی به شرکت کنندگان آموزش داده شد و بر رعایت عدم تحرک بدنی شدید و استفاده از غذای پرکالری قبل از کنترل فشار تأکید نموده و وضعیت فیزیکی مناسب جهت این امر را توضیح داد. در ادامه نیز دکتر فرهمند، قائم مقام معاونت بهداشتی، ضمن ارائه توضیحاتی در خصوص بسیج ملی کنترل فشار خون، بزرگترین مشکل پیش روی جامعه در عصر حاضر را بیماری های غیر واگیر دانسته و کنترل و آگاهی از وضعیت فشار خون و انجام اقدامات پیش گیرانه از قبیل تغذیه و ورزش را از اهم اقدامات دانست.

در حاشیه ی این نشست، پایگاه سیار مرکز بهداشت شماره ۱، جهت کنترل فشار خون کلیه کارکنان خانم و آقا در معاونت دانشجویی فرهنگی مستقر شد که با استقبال بسیار خوب کارکنان مستقر در ساختمان شماره ۳ مواجه شد و دکتر فرهمند قائم مقام معاونت بهداشتی، ضمن بازدید از این ایستگاه های سیار راهکارها و توصیه هایی را به مراجعین ارائه داد.

 

کارگاه آموزشی بسیج ملی فشار خون

در راستای مشارکت و توانمند سازی کارکنان شاغل در ساختمان شماره ۳ دانشگاه، جلسه آموزشی بسیج ملی فشار خون روز چهارشنبه ۲۹ خرداد ۹۸ در محل آمفی تئاتر این ساختمان از ساعت 8 الی 10صبح برگزار خواهد شد.

در حاشیه این جلسه آموزشی که با پیگیری روابط عمومی معاونت فرهنگی و دانشجویی، رابط آموزش کارکنان حوزه و با مشارکت معاونت بهداشتی برگزار می شود، ایستگاههای غربالگری فشار خون جهت کنترل فشار خون کارکنان مستقر خواهد بود.

گفتنی است این کارگاه آموزشی به عنوان دوره عمومی ویژه تمامی کارکنان رسمی، پیمانی و تبصره 3 می باشد و دو ساعت محاسبه می شود.

 

دوره های عمومی قرائت قرآن و زبان عمومی

دوره آموزشی عمومی قرائت قرآن کریم ( مقدماتی) با همکاری مدیریت فرهنگی دانشگاه از تاریخ ۷ خرداد۹۸ لغایت ۲۲ خردادماه جاری در حال برگزاری است .

این دوره عمومی ۱۲ ساعته آموزشی جهت کلیه پرسنل دانشگاه ( رسمی – پیمانی- آزمایشی- قراردادی)برگزار شد.

همچنین دوره آموزشی عمومی زبان انگلیسی ویژه کارشناسان و کارکنان دانشجویی و فرهنگی که با دانشجویان خارجی سروکار دارند نیز از تاریخ ۲۰خردادماه لغایت ۲۴ تیرماه  در حال برگزاری می باشد. این دوره عمومی و دارای ۲۰ ساعت آموزشی می باشد در محل سالن جلسات معاونت فرهنگی و دانشجوئی واقع در ساختمان شماره ۳ دانشگاه در حال برگزاری است

 

 


 

همکار محترم آقای/ خانم

 

سلام علیکم

 

   با احترام به اطلاع می رساند با توجه به نیازسنجی شما در سال97 و انتخاب دوره حضوری ( فعاليتهاي فرهنگي در فضاي مجازي )  این دوره در تاریخ و ساعات ذیل برگزار می گردد.

 

مکان برگزاری:  کوي پرديس دانشگاه- خانه فرهنگ

 

يکشنبه 24 /4/97             از ساعت 30/13 لغايت 30/15

 

دوشنبه 25/4/97               از ساعت 30/13 لغايت 30/15

 

مدت دوره  :  4  ساعت

 

ضمنا با توجه به بخشنامه اجرایی آموزش کارکنان مبنی بر تعهد و لزوم شرکت در دوره های ثبت نام شده یا انتخاب شده،چنانچه به هر دلیلی نمی توانید در این دوره شرکت نمایید تا تاریخ 23/4/97   فرصت دارید به آموزش محل خدمت خود(خانم کیکاوسی) اطلاع دهید تا اسم شما از دوره مذکور حذف شود در غیر اینصورت مطابق فرم تعهد اقدام خواهد شد.

 

غیبت و تاخیر در کلاس موجب حذف از دوره خواهد شد.

 

 


همکار محترم آقای/ خانم

سلام علیکم

   با احترام به اطلاع می رساند با توجه به نیازسنجی شما در سال 96 و انتخاب دوره حضوری (آشنایی با سیاستهای فرهنگی دانشگاه )این دوره در تاریخ و ساعات ذیل برگزار می گردد.

مکان برگزاری:  کوي پرديس دانشگاه – خانه فرهنگ

دوشنبه  96/11/2 از ساعت 14 الي 16

سه شنبه  96/11/3 از ساعت 14 الي 16

مدت دوره 4 ساعت

ضمنا با توجه به بخشنامه اجرایی آموزش کارکنان مبنی بر تعهد و لزوم شرکت در دوره های ثبت نام شده یا انتخاب شده،چنانچه به هر دلیلی نمی توانید در این دوره شرکت نمایید تا تاریخ 30/10/96   فرصت دارید به آموزش محل خدمت خود(خانم کیکاوسی) اطلاع دهید تا اسم شما از دوره مذکور حذف شود در غیر اینصورت مطابق فرم تعهد اقدام خواهد شد.

غیبت و تاخیردر کلاس موجب حذف از دوره خواهد شد.

 

 



 

 همکار محترم سرکار خانم / آقاي  

 سلام علیکم

    با احترام به اطلاع می رساند با توجه به نیازسنجی شما در سال 96 و انتخاب دوره  غيرحضوری ( آشنايي با آئين نامه استفاده از تسهيلات صندوق رفاه دانشجوئي )برگزاري دوره ذکر شده به شرح ذيل مي باشد.

 منبع آزمون در سايت دانشگاه : شما مي توانيد با مراجعه به آدرس   v-student.mums.ac.ir    نسبت به مطالعه منبع آزمون جهت آمادگي اقدام نماييد .

 آزمون در تاريخ 17/11/96 در محل اتاق جلسات , واقع در ساختمان معاونت پشتيباني معاونت دانشجوئي راس ساعت 15 برگزار مي شود .

 در صورت وجود اشکال و سوال مي توانيد از ساعت 14 همان روز در محل ذکر شده حضور داشته باشيد .

 مدت دوره 4 ساعت

 ضمنا با توجه به بخشنامه اجرایی آموزش کارکنان مبنی بر تعهد و لزوم شرکت در دوره های ثبت نام شده یا انتخاب شده،چنانچه به هر دلیلی نمی توانید در این دوره شرکت نمایید تا تاریخ 15/11/96  فرصت دارید به آموزش محل خدمت خود(خانم کیکاوسی) اطلاع دهید تا اسم شما از دوره مذکور حذف شود در غیر اینصورت مطابق فرم تعهد اقدام خواهد شد.

 

غیبت يا تاخير درجلسه امتحان موجب حذف از دوره خواهد شد.

 

دستورالعمل اجرایی استفاده از تسهیلات 97-96   |  دستوالعمل نحوه پرداخت وام شهريه

دستورالعمل 96-97  |   دستورالعمل اعطاي كمك خاص به دانشجويان   |  دستورالعمل بنياد

 


 

 

دوره حضوری راهکارهای افزایش رغبت تحصیلی

       با احترام به اطلاع می رساند با توجه به نیازسنجی شما در سال 96 و انتخاب دوره حضوری ( راهکارهای افزایش رغبت تحصیلی)این دوره در تاریخ و ساعات ذیل برگزار می گردد.

 

مکان برگزاری:  معاونت دانشجویی واقع در خیابان  دانشگاه( اتاق شورا(

 

زمان برگزاری:

 

شنبه            14/5/96          از ساعت 14 الی 16

 

دوشنبه           16/5/96          از ساعت14 الی 18

 

مدت دوره 6 ساعت

 

ضمنا با توجه به بخشنامه اجرایی آموزش کارکنان مبنی بر تعهد و لزوم شرکت در دوره های ثبت نام شده یا انتخاب شده،چنانچه به هر دلیلی نمی توانید در این دوره شرکت نمایید تا تاریخ 12/5/96  فرصت دارید به آموزش محل خدمت خود(خانم کیکاوسی) اطلاع دهید تا اسم شما از دوره مذکور حذف شود در غیر اینصورت مطابق فرم تعهد اقدام خواهد شد.

 

غیبت و تاخیردر کلاس موجب حذف از دوره خواهد شد.

 

 

    دوره حضوری ( شناسایی و آسیب شناسی مشکلات روانشناختی دانشجویان متاهل و خوابگاهی )

     با احترام به اطلاع می رساند با توجه به نیازسنجی شما در سال 96 و انتخاب دوره حضوری ( شناسایی و آسیب شناسی مشکلات روانشناختی دانشجویان متاهل و خوابگاهی )این دوره در تاریخ و ساعات ذیل برگزار می گردد.

 

مکان برگزاری:  معاونت دانشجویی واقع در خیابان  دانشگاه( اتاق شورا(

 زمان برگزاری:

 سه شنبه             3/5/96     از ساعت 14 الی 16

 چهار شنبه          4/5/96      از ساعت 14 الی 16

 پنجشنبه              5/5/96      از ساعت 13 الی 15

 مدت دوره 6 ساعت

 ضمنا با توجه به بخشنامه اجرایی آموزش کارکنان مبنی بر تعهد و لزوم شرکت در دوره های ثبت نام شده یا انتخاب شده،چنانچه به هر دلیلی نمی توانید در این دوره شرکت نمایید تا تاریخ 2/5/96  فرصت دارید به آموزش محل خدمت خود(خانم کیکاوسی) اطلاع دهید تا اسم شما از دوره مذکور حذف شود در غیر اینصورت مطابق فرم تعهد اقدام خواهد شد.

 غیبت در کلاس موجب حذف از دوره خواهد شد.

 

 

 

    دوره مربیگری(ویژه کارشناسان تربیت بدنی) 

     دوره مبانی مربیگری جهت کارشناسان تربیت بدنی از تاریخ 21/3/96 لغایت 24/3/96 به مدت 8 ساعت در مدیریت تربیت بدنی دانشگاه برگزار گردید.

 مدرس دوره فوق آقای عباس چمنیان ( مدیر محترم تربیت بدنی دانشگاه ) بودند. 

 

 

 

   دوره بهداشت فردی 

     با احترام به اطلاع می رساند  در نظر است دوره بهداشت فردی در اسفند ماه سال جاری برگزار شود . شایسته است طبق زمان بندی ذیل در کلاس شرکت نمایید .

 مکان برگزاری: کوی پردیس دانشگاه – مسجد الزهرا

 زمان برگزاری:

            ایام هفته                        تاریخ                                                       ساعت

            یکشنبه                      01/12/95                                         30/18 -30/14

  مدت دوره 4  ساعت

  ضمنا با توجه به بخشنامه اجرایی آموزش کارکنان مبنی بر تعهد و لزوم شرکت در دوره های ثبت نام شده یا انتخاب شده ,  چنانچه به هردلیلی نمی توانید در این دوره شرکت نمایید تا تاریخ   28/11/95 فرصت دارید به آموزش محل خدمت خود ( خانم کیکاوسی ) اطلاع دهید تا اسم شما از دوره مذکور حذف شود . در غیر اینصورت مطابق فرم تعهد اقدام خواهد شد .

   در روز برگزاری دوره امتناع از شرکت در کلاس با هیچ دلیلی پذیرفته نخواهد شد.

 

 

   دوره آشنایی با آیین نامه انضباط کار و مقررات اداری

   با احترام به اطلاع می رساند  در نظر است دوره آشنایی با آیین نامه انضباط کار و مقررات اداری در بهمن ماه سال جاری برگزار شود . شایسته است طبق زمان بندی ذیل در کلاس شرکت نمایید .

 مکان برگزاری: کوی پردیس دانشگاه – مسجد الزهرا

 زمان برگزاری:

                     ایام هفته                                 تاریخ                                             ساعت

                     دوشنبه                             24/11/95                           30/16 -30/14

                    سه شنبه                            25/11/95                           30/16 -30/14

 مدت دوره 4  ساعت

 ضمنا با توجه به بخشنامه اجرایی آموزش کارکنان مبنی بر تعهد و لزوم شرکت در دوره های ثبت نام شده یا انتخاب شده ,  چنانچه به هردلیلی نمی توانید در این دوره شرکت نمایید تا تاریخ   21/11/95 فرصت دارید به آموزش محل خدمت خود ( خانم کیکاوسی ) اطلاع دهید تا اسم شما از دوره مذکور حذف شود .در غیر اینصورت مطابق فرم تعهد اقدام خواهد شد .

 درصورت غیبت در کلاس از دوره حذف خواهید شد.

                                                    

 

 

 احتساب 6 امتیاز آموزشی جهت کارکنان شرکت کننده در بیست و دومین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی مشهد

   به اطلاع همکاران محترم می رساند با همت مدیریت فرهنگی و واحد آموزش کارکنان حوزه معاونت دانشجویی فرهنگی دانشگاه ،احتساب 6 امتیاز آموزشی در هر کدام از دو رشته احکام و نهج البلاغه بیست و دومین جشنواره قران و عترت دانشگاه علوم پزشکی مشهد، به تایید کارگروه اموزش کارکنان دانشگاه رسید.

 متقاضیان می توانند با مراجعه به سامانه  پیام به آدرس http://empeducation.mums.ac.ir/Payam_Login.aspx  نسبت به ثبت نام اقدام نمایند. این دو رشته در سامانه آموزشی تحت عنوان" سیری در نهج البلاغه" و " آشنایی با احکام شرعی" معرفی گردیده است.

   همکاران محترم می بایست پس از ثبت نام در سامانه پیام، با مراجعه به آدرس http://quran.behdasht.gov.ir    و با عضویت در سایت جشنواره و ثبت نام در دوره های مورد نظر، ثبت نام خود را تکمیل نمایند.

 لازم به ذکر است ثبت نام در هر دو رشته در سامانه آموزش امکان پذیر است ولی شرکت کنندگان در جشنواره با مراجعه به سایت جشنواره، فقط میتوانند در یکی از دو رشته ذکر شده شرکت نمایند.

 

 

 

 

دوره کددار رفتار جرأت مندانه ر تعاملات با دانشجویان (مهارت ابراز وجود)

با توجه به ضرورت و نیاز به گذراندن دوره کددار رفتار جرأت مندانه ر تعاملات با دانشجویان (مهارت ابراز وجود) جهت همکاران حوزه، از شما دعوت می شود در زمانهایی که ذکر خواهد شد در کلاس فوق شرکت نمایید.

مکان برگزاری: ساختمان معاونت دانشجویی فرهنگی واقع در خیابان دانشگاه (اتاق شورا)

زمان برگزاری:

        سه شنبه:  16/9/95    ساعت     17-13

        سه شنبه:  23/9/95     ساعت     17-13

مدت دوره: 8 ساعت

ضمنا با توجه به بخشنامه اجرایی آموزش کارکنان مبنی بر تعهد و لزوم شرکت در دوره های ثبت نام شده یا انتخاب شده، چنانچه به هر دلیلی نمی توانید در این دوره شرکت نمایید تا تاریخ 15/9/95 فرصت دارید به آموزش محل خدمت خود (خانم کیکاوسی) اطلاع دهید تا اسم شما از دوره مذکور حذف شود. در غیر اینصورت مطابق فرم تعهد اقدام خواهد شد .  

غیبت در کلاس موجب حذف از دوره خواهد شد.


 

 

دوره حضوری نحوه شناسایی و ارجاع دانشجویان نیازمند به خدمات مددکاری

با احترام به اطلاع می رساند با توجه به نیازسنجی شما در سال 95 و انتخاب دوره حضوری (نحوه شناسایی و ارجاع دانشجویان نیازمند به خدمات مددکاری)این دوره در تاریخ و ساعات ذیل برگزار می گردد.

 

مکان برگزاری: معاونت دانشجویی واقع در خیابان دانشگاه( اتاق شورا(

 

زمان برگزاری:

 

شنبه 13/9/95 از ساعت 14 الی 16

 

یکشنبه 14/9/95 از ساعت 14 الی 18

 

مدت دوره 6 ساعت

 ضمنا با توجه به بخشنامه اجرایی آموزش کارکنان مبنی بر تعهد و لزوم شرکت در دوره های ثبت نام شده یا انتخاب شده،چنانچه به هر دلیلی نمی توانید در این دوره شرکت نمایید تا تاریخ 9/9/95 فرصت دارید به آموزش محل خدمت خود(خانم کیکاوسی) اطلاع دهید تا اسم شما از دوره مذکور حذف شود در غیر اینصورت مطابق فرم تعهد اقدام خواهد شد.

 غیبت در کلاس موجب حذف از دوره خواهد شد.

 

 

 


دوره حضوری اصول سرپرستی اردوهای دانشجوئی 

با احترام به اطلاع می رساند با توجه به نیازسنجی شما در سال 95 و انتخاب دوره حضوریاصول سرپرستی اردوهای دانشجوئی این دوره در تاریخ و ساعات زیر برگزار می گردد :

 مکان برگزاری: اتاق شورا- معاونت دانشجویی واقع در خیابان دانشگاه

 زمان برگزاری:

 ایام هفته تاریخ ساعت

 دوشنبه 26 /07 /95 16-14 و 18- 16

 سه شنبه 27/ 07 /95 16-14 و 18-16

 مدت دوره 8 ساعت

 ضمنا با توجه به بخشنامه اجرایی آموزش کارکنان مبنی بر تعهد و لزوم شرکت در دوره های ثبت نام شده یا انتخاب شده , چنانچه به هردلیلی نمی توانید در این دوره شرکت نمایید تا تاریخ 24/7/95 فرصت دارید به آموزش محل خدمت خود ( خانم کیکاوسی ) اطلاع دهید تا اسم شما از دوره مذکور حذف شود .در غیر اینصورت مطابق فرم تعهد اقدام خواهد شد .

 درصورت غیبت در کلاس از دوره حذف خواهید شد.

 

 

 

دوره کد دارخود مراقبتی 2 ( ویژه بانوان ) تاریخ برگزاری: مورخ 95/5/6

 بسمه تعالی
همکار محترم خانم
سلام علیکم
خود مراقبتی گام اول سلامت است . سلامت زنان از دو جنبه دارای اهمیت است ؛ از سویی به عنوان مادر و کسی که پایه و اساس یک خانواده و سلامت فرزندان بستگی به سلامت او دارد و از سوی دیگر به عنوان یک انسان مستقل که 50 درصد جمعیت کشور را شامل می شود . در مورد زنان معاینات دوره ای از سوی خود شخص در همین محدوده اقدامات قرار دارد. 
به همین دلیل بنا به پیشنهاد شورای بانوان معاونت دانشجوئی فرهنگی و موافقت گروه محترم آموزش و بهسازی دانشگاه ، در نظر است در سال 95 دوره کد دارخود مراقبتی ( ویژه بانوان ) به مدت 4 ساعت جهت کلیه بانوان شاغل دانشگاه برگزار شود . که در ابتدا این دوره به صورت پایلوت در حوزه معاونت دانشجوئی فرهنگی اجرا خواهد شد .

همکار محترم جنابعالی در این دوره ثبت نام شده اید واز شما دعوت می شود در تاریخ 6/5/95 از ساعت18 -14 در اتاق جلسات واقع در کوی پردیس – مسجد الزهرا حضور داشته باشید . 
امور اداری
واحد آموزش کارکنان

 

 

 

دوره کد دارخود مراقبتی 1 ( ویژه بانوان ) تاریخ برگزاری: مورخ 95/5/3

بسمه تعالی
همکار محترم خانم
سلام علیکم
خود مراقبتی گام اول سلامت است . سلامت زنان از دو جنبه دارای اهمیت است ؛ از سویی به عنوان مادر و کسی که پایه و اساس یک خانواده و سلامت فرزندان بستگی به سلامت او دارد و از سوی دیگر به عنوان یک انسان مستقل که 50 درصد جمعیت کشور را شامل می شود . در مورد زنان معاینات دوره ای از سوی خود شخص در همین محدوده اقدامات قرار دارد. 
به همین دلیل بنا به پیشنهاد شورای بانوان معاونت دانشجوئی فرهنگی و موافقت گروه محترم آموزش و بهسازی دانشگاه ، در نظر است در سال 95 دوره کد دارخود مراقبتی ( ویژه بانوان ) به مدت 4 ساعت جهت کلیه بانوان شاغل دانشگاه برگزار شود . که در ابتدا این دوره به صورت پایلوت در حوزه معاونت دانشجوئی فرهنگی اجرا خواهد شد .

همکار محترم جنابعالی در این دوره ثبت نام شده اید واز شما دعوت می شود در تاریخ 3/5/95 از ساعت18-14 در ساختمان معاونت دانشجوئی واقع در خیابان دانشگاه – اتاق شورا حضور داشته باشید. 
امور اداری
واحد آموزش کارکنان

 

 

دوره آموزشی (روشهای مقابله با جنگ نرم در محیط های دانشجوئی)

با احترام به اطلاع می رساند با توجه به نیازسنجی شما در سال 95 و انتخاب دوره غیرحضوری(روشهای مقابله با جنگ نرم در محیط های دانشجوئی ) این دوره در تاریخ و ساعات زیر برگزار می گردد :

مکان برگزاری: اتاق شورا- معاونت دانشجویی واقع در خیابان دانشگاه

زمان برگزاری:

ایام هفته

تاریخ

ساعت

یکشنبه

3/5/95

13-11

سه شنبه

5/5/95

13-11

پنج شنبه

7/5/95

13-11

یکشنبه

10/5/95

13-11

سه شنبه

12/5/95

13-11

مدت دوره 10 ساعت

ضمنا با توجه به بخشنامه اجرایی آموزش کارکنان مبنی بر تعهد و لزوم شرکت در دوره های ثبت نام شده یا انتخاب شده , چنانچه به هردلیلی نمی توانید در این دوره شرکت نمایید تا تاریخ 30/4/95 فرصت دارید به آموزش محل خدمت خود ( خانم کیکاوسی ) اطلاع دهید تا اسم شما از دوره مذکور حذف شود .در غیر اینصورت مطابق فرم تعهد اقدام خواهد شد .

 

 

بخشنامه اجرایی 95

 

 

دوره آموزشی (افزایش خود آگاهی و بالا بردن کیفیت در ارتباط با دانشجو)

قابل توجه همکاران محترم

با سلام و احترام

بدینوسیله به اطلاع میرساند دوره آموزشی (افزایش خود آگاهی و بالا بردن کیفیت در ارتباط با دانشجو) با کد دوره 12461 و کد تقویم 21406 به مدت 6 ساعت برگزار میگردد. لذا با توجه به نیازسنجی و ثبت نام شما در لیست دوره و با توجه به بند 7 بخشنامه اجرایی آموزش کارکنان در سال 1395 که اعلام شده (چنانچه در دوره آموزشی ثبت نام شده و بنا به هر دلیل ( به جز ماموریت اداری مورد تائید کارگزینی )
از شرکت در دوره اجتناب نمائید و یا حد نصاب قبولی را کسب ننمائید جهت ثبت نام مجدد در همان دوره ملزم به پرداخت هزینه می باشید. برای اطمینان انتخاب دوره میتوانید نیاز سنجی سال 95 را چک بفرمایید .

مکان برگزاری : معاونت دانشجوئی دانشگاه واقع در خیابان دانشگاه – اتاق شورا

زمان برگزاری : دوشنبه 31/3/95 از ساعت 15-11 و سه شنبه 1/4/95 از ساعت 13-11