|
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() ![]() ![]() |
|
|
![]() |
|
|
|
برگزاری مراسم و اعیاد مختلف مذهبی و ملی
نظیر میلاد حضرت رسول (ص)،عید غذیر و قربان،میلاد امام زمان (عج)،دهه فجر
برگزاری جشن های مختلف نظیر جشن های
فارغ التحصیلی ، جشن روز پرستار ،
روز دانجشو و ...
برگزاری مراسم عزاداری در مناسبتهای مذهبی مختلف نظیر شهادت رسول اکرم (ص) و ائمه معصومین در خوابگاه ها و سطح دانشگاه
برگزاری همایش دانشجویان جدیدالورود و والدین ایشان در آغاز سال تحصیلی بصورت همایش و
اردوی یک روزه
برگزاری همایش های فرهنگی هنری کشوری
مانند جشنواره کشوری نشریان دانشجویی , جشنواره شعر دانشجویی رضوی و آئینی و ...
مساعدت در زمینه ایاب و ذهاب دانشجویان
پذیرفته شده در همایش های مختلف فرهنگی
در سراسر کشور
برگزاری مراسم افطاری , مراسم دعا و اعتکاف
در خوابگاههای دانشجویی و دانشکده ها در مناسبتهای مذهبی
برگزاری مراسم لیالی قدر بصورت هر ساله در مجتمع ولی عصر بیمارستان قائم (عج)
مشارکت در اجرای برنامه های فرهنگی مختلف
با سایر ارگان های فعال فرهنگي هنری در
دانشگاه
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
|
|
عملکرد مدیریت فرهنگی دانشگاه در 6 ماه دوم سال 88
|
![]() بايگاني پرونده تشکلها از نظر مسائل حمايتي
و پشتيباني
دريافت درخواستهاي تشکلها و ارائه آنها در
جلسات هيات نظارت و تشکلها جهت بررسي
اعلام موافقت يا عدم موافقت درخواستهاي
مطرح شده در هيات نظارت بر تشکلها به
مسئولين شوراي مرکزي هر تشکل
حضور مسئول اين واحد در جلسات هيات
نظارت بر تشکلها به عنوان دبير جلسه
تهیه گزارش فعالیتهای فرهنگی تشکل های
اسلامی دانشگاه
![]()
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||