معاونت فرهنگی و دانشجویی

دومین همایش ملی برند در ورزش با رویکرد برند ورزش رضوی

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

فراخوان؛

حاجی زاده_مشهد

دومین همایش ملی برند در ورزش با رویکرد برند ورزش رضوی توسط دانشگاه فردوسی مشهد- آستان قدس رضویدر تاریخ ۲۳ آبان ۱۳۹۸ در شهر مشهد برگزار میگردد.

به گزارش مفدا مشهد،دومین همایش ملی برند در ورزش با رویکرد برند ورزش رضوی توسط دانشگاه فردوسی مشهد- آستان قدس رضویدر تاریخ ۲۳ آبان ۱۳۹۸ در شهر مشهد برگزار میگردد.

دبیر دومین همایش ملی برند در ورزش ضمن اعلام این خبر گفت: برند در صنعت ورزش از حوزه های بسیار تاثیر گذار در رشد و توسعه این صنعت می باشد، در همین راستا در سال ۱۳۹۴ دبیرخانه دائمی برند در ورزش با ماموریت توسعه علم برند در ورزش در دانشکده علوم ورزشی دانشگاه فردوسی مشهد راه‌اندازی شد، در همان سال اولین همایش برند ملی در ورزش برگزار شد و با استقبال کم نظیر متخصصان این حوزه قرار گرفت با افتخار اعلام می گردد این دبیرخانه در تلاش است تا دومین همایش برند در ورزش را در ۲۳ آبان ۹۸ در مشهد برگزار نماید.

شایان ذکر است در این همایش «هویت ورزش رضوی» به عنوان یکی از برند های تاثیرگذار در حوزه صنعت ورزش در سطح ملی و فراملی رونمایی می گردد،

وی افزود:بی تردید این گردهمایی تخصصی فرصتی ارزشمند جهت مدل نظر های علمی و اجرایی در حوزه برند در ورزش است، از این جهت صمیمانه از تمام اساتید، اندیشمندان، صاحبان قلم و پژوهشگران دعوت به عمل می آید تا با ارسال آثار خود به این همایش را در رسیدن به اهداف ترسیم شده یاری رسانند.

شایان ذکر است:آخرین مهلت ارسال مقالات یکم آبان ماه ۹۸ می باشد و شماره تماس روابط عمومی دبیرخانه برند در ورزش ۰۹۰۵۶۴۶۵۷۶۴ نیز آماده پاسخگویی به اندیشمندان عزیز می باشد.

محورهای همایش:

  • مفاهیم نوین در برند (وجه، هویت، ارزش ویژه ، معماری، ارزش گذاری و...)
  • برند و علوم (جامعه شناسی، روانشناسی، اخلاق، اقتصاد، مدیریت، توریسم و...)
  • برند سازمانی (اماکن، رویداد، باشگاه، فدراسیون، شرکتها، حامیان مالی و ...)
  • برند، ارتباطات و رسانه (اینترنت، روابط عمومی، تبلیغات و ...)
  • برند و کارآفرینی (کسب و کار، خلاقیت، نوآوری و...)
  • برند شخصی

محورهای برند ورزش رضوی :

  • جایگاه و نقش برندسازی ورزش رضوی در توسعه شهری
  • ورزش رضوی و برند شخصی  (خیرین، خادمیاران، سفیران ورزش رضوی)
  • برند ورزش رضوی و تعلیم و تربیت
  • برندسازی و توسعه ظرفیت های وقف و نذر در ورزش
  • هنر و معماری شاخص رضوی در اماکن ورزشی
  • برند رضوی و اخلاق ورزشی