اداره رفاه و تعاون دانشجویان  یکی از ادرات زیر مجموعه مدیریت امور دانشجوییدانشگاه  می باشد که وظیفه برنامه ریزی  وام ها وامکانات رفاهی تخصیص داده شده از طرف صندوق رفاه وهمچنین امکانات تخصیصی دانشگاه و پشتیبانی سیستم نرم افزاری صندوق رفاه که در سطح دانشکده و خوابگاهها  نصب شده است را  بعهده دارد . این اداره با هماهنگی امور دانشجویی دانشکده ها  نسبت به ثبت نام . بررسی و ارسال درخواستهای تایید شده به صندوق رفاه دغدغه های مالی دانشجویان را برطرف مای نماید

که شامل   :

  1.  وام تحصیلی .
  2.  وام مسکن .
  3.  وام ضروری .
  4.  ودیعه مسکن .
  5.  وديعه مسكن تكميلي از محل اعتبارات صندوق دانشجويي دانشگاه
  6.  دفترچه بیمه خدمات درمانی
  7.  کمک هزینه تحصیلی ویزه دانشجویان شاهد و ایثارگر
  8.  کمک شهریه دانشجویان ویزه شبانه شاهدو ایثارگر.
  9.  صدور مجوز کار دانشجویی در سطح دانشگاه
  10.  پرداخت وام شهریه به دانشجویان شبانه.
  11.  پرداخت وام شهریه به دانشجویان تخصص دندانپزشکی که شهریه پرداز هستند
  12.  پرداخت وام ودیعه مسکن تکمیلی به دانشجویان متاهل با هماهنگی صندوق قرض الحسنه دانشجویی .
  13.  صدور مجوز مشروط برای دانشجویان مقاطع نا پیوسته
  14.  صدور تسویه حساب برای فارغ التحصیلان جهت در یافت مدرک . نظام پزشکی . معاونت درمان و سایر ارکان ها .
  15.  محاسبه هزینه خوابگاه برای دانشجویان ساکن در خوابگاه ها بصورتی ترمی و ثبت در پرونده رایانه ای         
  16.  برگزاري كارگاه اموزشي براي همكاران اموردانشجويي دانشكده ها و مسئولين خوابگاهها
  17.  توزيع بن كتاب تخصيصي از طرف وزارت بهداشت
اين اداره  وظيفه  پشتيباني  7دانشكده  در مشهد  و 4 دانشكده در شهرستان قوچان، کاشمر، تربت جام و درگز و جمعيتي در حدود  8000  نفر  را بعهده دارد.

رئیس اداره رفاه

  ناهید باقری  
تلفن :38112815

داخلی :250
Bagherin1[at]mums.ac.ir

 



کارشناس اداره رفاه
آقای محمد استوار

داخلی 237

 



کارشناس اداره رفاه

آقای محسن خدایی

داخلی 238

 



کارشناس اداره رفاه

آقای هادی قارداش

        داخلی 239

 


اتوماسیون صندوق قرض الحسنه دانشجویان

 


سیستم حسابداری صندوق دانشجویی

 قابل توجه دانشجویان گرامی

به پورتال رفاهی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی مشهد خوش آمدید .

1- جهت ورود به پورتال بایستی در قسمت نام کاربری : شماره دانشجویی و در قسمت رمز : کد ملی خود را وارد نمایید .

تبصره :در صورت عدم امکان ورود به پورتال میتوانید به اداره رفاه وتعاون دانشجویان مراجعه یا با شماره تلفن 38112815داخلی 239-238-237 تماس بگیرید.

ضروری است در اولین ورود رمز خود را تغییر داده

2- مراجعه به بخش پرونده دانشجو و کنترل مشخصات سجلی و تحصیلی و چنانچه مغایرتی وجود دارد از طریق سیستم پیام برای کارشناس اعلام تا رسیدگی شود .

3- ثبت آخرین آدرس و موارد درخواستی در بخش ادرس و شماره تلفن .چنانچه ادرس موجود در پرونده تغییر نموده است یا خالی می باشد نسبت به تکمیل و یا تغییر اقدام نمایید.

4- دانشجویان جدید ملزم هستند قبل از درخواست هرگونه امکانات رفاهی به قسمت تعهد محضری مراجعه و براساس تعهد محضری که قبلا آماده نموده اند نسبت به تکمیل این بخش اقدام نمایند.

تبصره 1: درصورت تکمیل این بخش نیازی به تکمیل مجدد نمی باشد .

تبصره 2 : اصل تعهد محضری بایستی به مسئول امور دانشجویی دانشکده در اولین فرصت (یک هفته بعد از شروع ترم ) تحویل داده شود .

5- مراجعه به بخش تقویم زمانی جهت اطلاع از زمان درخواست وام و امکانات رفاهی

6- چنانچه درخواستی در خصوص خوابگاه یا وام انجام دادید می توانید به بخش درخواستهای جدید مراجعه و مشاهده نمایید. تازمانی که کارشناس دانشگاه اقدامی روی این درخواست صورت نداده است امکان حذف درخواست وجود دارد.

7- بخش درخواست های تایید شده امکاناتی را که شما دریافت نموده اید به شما نمایش می دهد.


ورود به پورتال

 refahi_portal4.jpg - 54.89 کیلو بایت
 

وام موارد خاص        

صندوق رفاه دانشجويان به منظور كمك به تامين بخشي از هزينه هاي تحصيلي و معيشتي دانشجويان واجد الشرايط  ذيل تسهيلاتي در قالب  اعطاي كمك خاص پرداخت مي نمايد .

1- دانشجويان حادثه ديده در بلاياي طبيعي (سيل و زازله و ...)

2- دانشجوي حادثه ديده در سوانح و تصادفات

3- دانشجوي مبتلا به بيماري خاص و پر هزينه

4- ساير موارد مشابه به تشخيص رييس صندوق رفاه دانشجويان

 


 

بیمــه دانشجــویـی

  در صورتی که فاقد هر گونه پوشش بیمه سلامت یا درمان هستید . می توانید با مراجعه به سامانه اینترنتی سازمان بیمه سلامت به آدرس www.bimesalamat.ir  بصورت رایگان ثبت نام نمایید و از مزایای بیمه پایه بهره مند گردید .

 ضمناً دانشجويان خارجي درصورت تمايل به اداره رفاه مراجعه نمايند.