معرفی امور اداری

منتشر شده در 18 بهمن 1391
بازدید: 4477

معرفی

 رئیس امور اداری
ذوالفقار یعقوبی
   YaghubiFZ1[at]mums.ac.ir
تلفن: 38112812   داخلی   202

شرح وظایف امور اداری

این اداره وظیفه برنامه ریزی، سازماندهی ، کنترل و نظارت بر واحدهای زیر بخش از جمله کارگزینی ، آموزش کارکنان ، آمار و دبیرخانه را بصورت مستقیم دارد.

تهیه دستورالعمل و نظارت عالیه بر فرایند حضور و غیاب کارکنان

پیگیری و تسریع در پرداخت مطالبات کارکنان

پیش بینی نیازهای آموزشی و دوره های مورد نیاز کارکنان

هماهنگی بین بخشی با واحدها در خصوص اجرای فرایندهای اداری



 
   

 

کارگزینی

مسئول کارگزینی:فرشته عباس زاده      تلفن:16-38112815-داخلی252   پست الکترونیک: AbaszadehF1[at]mums.ac.ir

وظايف اين واحد به شرح زير ميباشد :

-رسیدگی به فرمهای پر شده استخدامی بمنظور حصول اطمینان از صحت پاسخ آنها
-تهیه پیش نویسهای ساده کارگزینی از قبیل پیش نویس احکام انتقال ترمیم حقوق ،مرخصی ،معذوریت ،ترفیع اضافه کار ونظیر آن با اطلاع مقام مافوق وبا رعایت قوانین ومقرارت مربوطه
-پیش نویس خلاصه پرونده استخدامی وصورت برداری از اوراق طبق دستور مقام مافوق
-رسیدگی به پیشنهادات وتقاضای واصله مربوطه به استخدام تبدیل وضع استخدامی ،ترفیع بازنشستگی وتعیین برقراری حقوق بازنشستگی ویا وظیفه 
-انجام امور مربوط به رفاه وتعاون بیمه کارمندان
-برنامه ریزی وکشیک وسرپرستی امور مختلف کارگزینی
-مرتب نمودن اطلاعات وآمار جمع آوری شده وانتقال آنها به پرونده های مربوطه
- اجرای خط مش تعیین شده واتخاذ تدبیر لازم به منظور حسن انجام هدفهای مورد نظر
-مطالعه قوانین ومقررات استخدامی واظهار نظر در مورد نحوه اجرای قوانین و مقررات مورد عمل
-اتخاذ تدابیر لازم به منظور پیشرفت وبهبود امور جاری
-تهیه گزارشات لازم




 

 

آموزش کارکنان

مسئول واحد اموزش کارکنان: مریم کیکاووسی          تلفن: 16-38112815- داخلی256    پست الکترونیک: AbaszadehF1[at]mums.ac.ir

وظايف اين واحد به شرح زير ميباشد :

- رسيدگى به فرمهاى پروژه استخدامى به منظور حصول اطمينان از صحت پاسخ آنها
- تهيه پيش نويس هاى كارگزينى از قبيل پيش نويس احكام انتقال ترميم حقوق ، مرخصى ، معذوريت ، ترفيع ، اضافه كار و نظير آن به اطلاع مقام مافوق و با رعايت قوانين و مقررات مربوطه
- تهيه پيش نويس خلاصه پرونده استخدامى و صورت پردازى از اوراق طبق دستور مقام ما فوق
- رسيدگى به پيشنهادات و تقاضاهاى واصله مربوط به استخدام ، تبديل وضع استخدامى ، ترفيع ، بازنشستگى و تعيين برقرارى حقوق بازنشستگى و يا وظيفه.
- انجام امور مربوط به تعاون بيمه و رفاه كارمندان
- برنامه ريزى و تمشيت و سرپرستى امور مختلف كارگزينى
- اجراى خط مشى تعيين شده و اتخاذ تدبير لازم به منظور حسن انجام هدفهاى مورد نظر
- استخدام و معرفى كارمندان واجد شرايط لازم جهت انجام مشاغل مورد نظر
- تهيه ضوابط و دستور العمل هاى لازم
- شركت در كميسيون ها و جلسات مختلف
- پيش بينى احتياجات پرسنلى سازمان متبوع و اقدام در مورد تامين اين احتياجات
- مطالعه قوانين و مقررات استخدامى و اظهار نظر در مورد نحوه اجراى قوانين و مقررات مورد عمل
- اتخاذ تدابير لازم به منظور پيشرفت و بهبود امور جارى
- تهيه گزارشات لازم


 
 



 

دبیرخانه و بایگانی

شرح وظايف دبيرخانه :

> مسئول دبيرخانه و رابط اتوماسيون اداري

- نظارت و کنترل بر انجام امور تايپ،تكثير،ثبت نامه ها و نامه رساني
- پاراف و کنترل نامه هاي تايپی قبل از امضاء مسئولين و مديران
- شركت در كلاسهاي اتوماسيون اداري و پيگيري اجرايي شدن اين طرح در دبيرخانه، سپس در حوزه و آموزش به همکاران
- بايگاني نامه هاي موضوعي پس از اسکن در اتوماسیون اداری
- پيگيري نامه ومراسلات ارباب رجوع تا حصول نتيجه
- نظارت بر ارسال و ارجاع سوابق مورد نياز مسئولين واحده
- تحويل قفل سخت افزاري(TOKEN)ارسال ودريافت مکاتبات وزارت طي ماموريت انجام شده به تهران
- عمليات اجرايي ارسال ودريافت مکاتبات وزارت بهداشت ازظريق اتوماسيون اداري ازتاريخ90/11/25
 
> امور تايپ نامه ها
- امور تايپ نامه ها ي اداري،تايپ فرمهاي طراحي شده توسط مديران حوزه
- تايپ قراردادها
- تايپ تراكتها
 
> متصدی امور دفتري
- ثبت نامه هاي وارده و صادره حوزه
- پیگیری مراسلات و نامه های ارباب رجوع تا حصول نتیجه
ارجاع نامه ها در سیستم اتوماسیون به اشخاص ارجاع شده
 
> نامه رسان حوزه
- توزيع نامه هاي ارجاع شده به معاونين /دانشكده هاوبيمارستانها
- ارسال نامه هاي خارج ازشهر واستان به دفتر پستي طرف قرارداد
- توزيع پوسترهاي ارجاع شده به مراكز مختلف
- توزيع نامه هاي داخل شهروحوزه وهمچنين داخل كوي پرديس
- پيگيري برخي از نامه ها ضمن توزيع

مسئول دبیرخانه:
جـواد مختاری
 
 mokhtarij1[at]mums.ac.ir
تلفن مستقیم : 38112814
38112815 داخلی 247


متصدی امور دفتری:
 نسرین محمودی فر
 
 mahmoudifarn1[at]mums.ac.ir
داخلی: 246
متصدی امور دفتری:
مریم بشیر فرهمند

bashirf1[at]mums.ac.ir
داخلی: 245 
نامه رسان حوزه :
 محمد ايراني

IraniM3[at]mums.ac.ir
داخلی: 248
 

آمار

رابط آمار: محبوبه علی دوست      داخلی:2361- 2362       پست الکترونیک: AlidoustM1[at]mums.ac.ir
این واحد که زیر نظر امور اداری کار می کند وظایف و مسئولیت هایی به شرح زیر را دارا می باشد :

- انجام محاسبات مربوط به تعیین تعداد نمونه طرحهای آماری.
- تطبیق و کنترل طرحهای تهیه شده با معیارها و تعاریف استاندارد شده و روشهای علمی متداول.
- کمک در تهیه فرمها و پرسشنامه های آمارگیری با همکاری کارشناسان آمار موضوعی.
- همکاری با کارشناسان آمار موضوعی در تجزیه و تحلیل و نتیجه گیری از طرحهای آماری.
- مطالعه و بررسی پیشرفتها و تحولات نظری و علمی سیستم های آماری به منظور تهیه طرحهای آماری مناسبتر.
- نظارت و بررسی طرحها , دستورالعملها و محاسبات انجام شده توسط کارشناسان مادون.
- بررسی معیارها , طبقه بندیها و جداول مورد لزوم.
- تهیه دستورالعمل مربوط به استخراج آمار.
- همکاری با آمارشناس بمنطور تهیه روش نمونه گیری.
- مطالعه و بررسی و اظهار نظر درباره نشریات آماری از نظر موضوع.
- بازبینی فنی پرسشنامه های تکمیل شده هر یک از طرحهای آماری و رفع نقص پرسشنامه ها .
- سرپرستی امور مربوط به جمع آوری اطلاعات آماری در سطح مملکت یا در یک منطقه از کشور.
- تهیه و بررسی گزارشات ماهانه تهیه شده حاوی پیشرفت کار , تجزیه و تحلیل تحولات و تغییرات زمانی درباره هر یک از موضوعات مورد بررسی .
- طراحی و تنظیم چاپ متون گزارشات آماری طبق اصول و فنون مربوط برای ارائه و انتشار.


 



ارسال نظر


کد امنیتی
بارگزاری مجدد